Saturday 22 October 2011

Brockenhurst - The New Forest


Buraya gelince üyesi olduğum üniversite fotoğrafçılık kulübünün fotoğraf gezisi vardı haftasonu. Southampton'a trenle aşağı yukarı 20 dakika mesafede olan bu kasabanın meşhur yanı, çok eskiden beri varolan güzel korunmuş yaşlı ormanı olmasıymış. Ve bu eski ormana İngiliz mizahına yakışır bir isim verilmiş: The New Forest

Trenimize bindik, kasabamıza vardık. Ben böyle çok eski olduğundan, balta girmemiş bir orman ya da bir nevi Robin Hood filmlerinden aşina olduğumuz tarzda bir yer bekliyordum ama öyle normal bir orman çıktı karşımıza. Beklentiyi yüksek tutunca hayal kırıklığı oldu biraz galiba. Neyse orman falan güzel ama ormandan daha fazla açık çimenlik alan vardı sanki. Bu çimenlik alanda da böyle bir sürü başıboş at kafalarına göre otluyor, takılıyor. Hemen sordum tabi, kimin atları bunlar, niye başıboşlar diye. Öyle ormanın doğal yaşamına salınmış atlarmış, kimse elleşmiyormuş. İçimden bizde olsa kesin şimdiye bunları kesip sucuk yapmışlardı aman dikkat edin siz yine de dedim.

Açık alanda ve ormanda iyice gezip, fotoğraflar çekip yorulduktan sonra bişeyler yemek için bir kasabanın pub'ına attık kendimizi. Burgerlerden birini denedim ve gördüm ki şehir de olsa kırsal da olsa buranın yemeklerine alışmak kolay olmayacak. Geziden fotoğraflar için şöyle alalım sizi...

No comments:

Post a Comment